13 Eylül 2011 Salı

SONER YALÇIN KİM OLUYOR DA BANA TALİMAT VERİYOR!

Hani Odatv'nin imtiyaz sahibi olursun, haklısın!..
Ben de sitenin bir elemanı, ne bileyim mesela Ankara Temsilcisi filan olurum, yine haklısın!..
Bunlar söz konusu olmadığı halde, yalnızca arkadaşız diye nasıl olur da bana talimat verirsin? Hem de “şunu yaz, bunu yazma” türünden tehlikeli talimatlar? Neyi yazıp neyi yazmayacağımı sana mı soracağım? Keyfim ne isterse onu yazarım. Bana talimat verebilmen için en azından sitenin genel yayın yönetmeni filan olman gerek.
Yıllar öncesinden bir arkadaşlığımız var. Aynı masalarda dirsek çürüttük, haber toplantılarına katıldık, ürettik. Ama bunlar bana talimat vermen için yeterli değil ki… O zaman benim de sana talimat vermem, verebilmem gerekir (ki vereceğim, merak etme).
Habercilik yapıyormuşuz, bir yayın kuruluşunun mutfağındaymışız falan filan, geç bunları sevgili kardeşim; sonuçta bana talimat verdin mi, ben onu bilir onu söylerim. İddianamede yazdığı gibi, sen bana nasıl talimat verirsin Soner Yalçın? Kim oluyorsun sen?
Sitenin sahibi falan mı?
Doğan Yurdakul kim oluyor? Genel yayın koordinatörü mü yoksa? Ya Barış Pehlivan?
Öyle, önüne gelenin talimat vereceği tiplerden biri değilim ben Soner Yalçın. Bu kez “yalçın” kayaya çarptın billahi… Neymiş o? “Mümtaz daha sık yazsın…”
Bak sen! Bir de doğrudan söylemiyorsun talimatını, dolandırıp başkasının üzerinden doğru iletiyorsun. Hele böyle olunca asla dinlemem seni Soner Yalçın, asla!
Benim şöyle yüce bir ilkem var Soner kardeşim: Kimseden talimat almam, almadım da. Bakma devlet memurluğu yaptığıma. O zaman bana verilen talimatlar zaten görevimdi. Onları saymıyorum. Gazetecilik mesleğinde de talimat almadım. Dışişleri Bakanlığı’na git dediler gittim, haberi yaz dediler yazdım, yazma dediler yazmadım; ama bunlar talimat değildi. Görevimdi.
Onlar da mı talimattı yoksa?
Ben talimat aldığımın farkında bile değildim Soner arkadaş, bana söylediler. “Sen talimat almışsın” dediler. Kulaklarıma, gözlerime inanamadım. Sevdiğim, saydığım bir arkadaşım beni kata-kulliye getirip talimat vermiş.
Oldu mu Soner Yalçın, yakıştı mı sana?
Şimdi de ben sana talimat veriyorum: “Hemen çık oradan!”

Mümtaz İdil

Odatv.com

13.09.2011 19:45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.